Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Форма входа

Поиск

Календарь
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Погода у Веселому

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 63

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    ДПА в початковій школі

     

     

    Проведення  ДПА  в  початковій  школі  у  2017 році    (4 клас)

    Державна підсумкова атестація у початковій школі в 2016/2017 році проводиться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та наказу МОН України «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти y 2016/2017 навчальному році».

    Державна підсумкова атестація у початковій школі проводиться з 15 травня 2017року з трьох предметів: української мови, літературного читання та математики.

    У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, атестація може складатися мовою вивчення предмета. Атестація результатів навчання з української мови учнів, які почали вивчати її в поточному навчальному році, здійснюється за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють.

    Атестація з кожного предмета проводиться письмово y формі підсумкових контрольних робіт.

    Контрольні роботи проводяться в загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка і п'ятниці, а також днів перед і після святкових.

    На проведення контрольної роботи відводиться 1 академічна година (один урок): 5 хв. — на пояснення змісту роботи та інструкції щодо її виконання і 35 хв. — на її виконання.

    Тексти підсумкової контрольної роботи вчитель записує до початку уроку на дошці або заздалегідь друкує на окремих аркушах і перед уроком роздає кожному учневі.

    Оцінювання підсумкових контрольних робіт здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, затверджених наказами МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», та Інструктивно-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист МОН України від 28.01.2014 №1/9-74).

    Додаткові підсумкові контрольні роботи у 4 -х класах не проводять.

    Зміст завдань для підсумкових контрольних робіт формується відповідно до державних вимог щодо рівня загальноосвітньої підготовки учня, визначених чинними навчальними програмами для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

    Завдання для підсумкових контрольних робіт розробляються методичним об'єднанням учителів (кафедрою) початкових класів загальноосвітнього навчального закладу (вчителем початкових класів у школах з малою наповнюваністю учнів).

    Особливості змісту контрольної роботи з української мови

    Зміст контрольної роботи може бути сконструйовано у двох комбінаціях (за вибором учителів).

    І комбінація контрольної роботи з української мови формується з тексту для диктанту або списування (з пропущеними орфограмами) для виявлення правописних умінь і завдань до тексту: творчого - на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь та завдань для перевірки мовних знань.

    Особливості змісту контрольної роботи з української мови

    Зміст контрольної роботи може бути сконструйовано у двох комбінаціях (за вибором учителів).

    І комбінація контрольної роботи з української мови формується з тексту для диктанту або списування (з пропущеними орфограмами) для виявлення правописних умінь і завдань до тексту: творчого - на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь та завдань для перевірки мовних знань.

    Вимоги до формування змісту І комбінації контрольної роботи з української мови

    № з/п

    Види завдань

    Кількість завдань

    Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

    Максимальна кількість балів

    1

    Диктант або текст для списування з пропущеними орфограмами обсягом 55-60 слів (для шкіл з навчанням мовами національних меншин – 40-45 слів) і кількістю орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті (для шкіл з навчанням мовами національних меншин 20%), у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати. Текст не має містити більше 2 слів на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою початкової школи**

    1

    по 6 балів*

    6 балів

    2

    Завдання до тексту для перевірки мовних знань

    4

    по 1 балу

    4 бали

    3

    Творче завдання до тексту: побудова зв’язного висловлювання з 4-5 речень (для шкіл з навчанням мовами національних меншин – 2-3 речень

    1

    по 2 бали***

    2 бали

    Разом

    6

    -

    12 балів


    *за кожну допущену y диктанті або списуванні помилку знімається по 1 балу;

    **y разі, коли y тексті є слово на орфограму, вивчення якої не передбачено програмою початкової школи, воно заздалегідь записується на дошці і під час виконання роботи учитель звертає увагу дітей на його правильний запис;

    ***у творчому завданні виставляють по 1 балу за зміст висловлювання і грамотність, де враховують помилки лише на ті правила, вивчення яких передбачено навчальною програмою.

    ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з української мови формується з тестових завдань закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань), диктанту або списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь і творчого завдання на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.

    Частину роботи (диктант/списування і творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи), дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з мов. Тестові завдання виконує на окремому аркуші з тестовими завданнями, виданому вчителем.

    Завдання для до формування змісту ІІ комбінації контрольної роботи з української мови

    № з/п

    Види завдань

    Кількість завдань

    Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

    Максимальна кількість балів

    1

    Диктант або текст для списування з пропущеними орфограмами обсягом 40-45 слів (для шкіл з навчанням мовами національних меншин – 30-35 слів) і кількістю орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті (для шкіл з навчанням мовами національних меншин 20%), у тому числі 1 слово з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати. Текст не має містити більше 1 слова на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою початкової школи**

    1

    по 3 бали*

    3 бали

    2

    Завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів

    3

    по 1 балу

    3 бали

    3

    Завдання відкритого типу з короткою відповіддю

    1

    по 2 бали***

    2 бали

    4

    Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами

    1

    по 2 бали***

    2 бали

    5

    Творче завдання: побудова зв’язного висловлювання з 4-5 речень (для шкіл з навчанням мовами національних меншин – 2-3 речень

    1

    по 2 бали***

    2 бали

    Разом

    7

    -

    12 балів


    *за кожну допущену у диктанті або списуванні помилку знімається по 1 балу;

    **у разі, коли у тексті є слово на орфограму, вивчення якої не передбачено програмою початкової школи, воно заздалегідь записується на дошці і під час виконання роботи учитель звертає увагу дітей на його правильний запис;

    ***у творчому завданні виставляють по 1 балу за зміст висловлювання і грамотність, де враховують помилки лише на ті правила, вивчення яких передбачено навчальною програмою.

    Особливості конструювання змісту контрольної роботи з літературного читання

    Зміст контрольної роботи може бути сконструйовано у двох комбінаціях (за вибором учителя).

    І комбінація підсумкової контрольної роботи має формуватись з тексту для читання мовчки для перевірки сформованості навичок читання, завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного, уміння працювати з текстом і творчого на побудову висловлювання власної думки до змісту прочитаного.

    Письмову частину роботи (творче завдання) учень оформлює на аркушах зі штампом школи. Інші завдання виконує на аркуші з текстом, виданому вчителем.

    Вимоги до формування змісту І комбінації контрольної роботи з літературного читання

    № з/п

    Види завдань

    Кількість завдань

    Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

    Максимальна кількість балів

    1

    Текст (незнайомий учням) для самостійного читання з мови навчання обсягом 350-400 слів, (для шкіл з навчанням мовами національних меншин – 200-250 слів). Кількість слів, які потребують пояснення – не більше 2. Речення у тексті не мають містити більше 12 слів. Стиль тексту – художній.

    1

    по 3 бали*

    3 балів

    2

    Завдання до тексту для перевірки розуміння його змісту і вміння працювати з текстом

    7

    по 1 балу

    7 бали

    3

    Творче завдання: письмове висловлення власної думки до змісту прочитаного тексту з 4-5 речень***, для шкіл з навчанням мовами національних меншин – 2-3 речень***

    1

    по 2 бали***

    2 бали

    Разом

    9

    -

    12 балів


    ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з читання має формуватись з тексту для самостійного читання i завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного і вміння працювати з текстом: тестових закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) i відкритого типу (на встановлення послідовності або відповідності та з короткою відповіддю) і творчого.

    Частину роботи (творче завдання) учень письмово оформлює на листочках зі штампом школи. Тестові завдання виконує на окремому аркуші з тестовими завданнями, виданому вчителем.

    Вимоги до формування змісту ІІ комбінації контрольної роботи з літературного читання

    № з/п

    Види завдань

    Кількість завдань

    Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

    Максимальна кількість балів

    1

    Текст (незнайомий учням) для самостійного читання з мови навчання обсягом 295-305 слів (для шкіл з навчанням мовами національних меншин – 155-165 слів). Кількість слів, значення які потребує пояснення – не більше 1. Речення у тексті не мають містити більше 12 слів. Стиль тексту – художній.

    1

    по 3 бали

    3 бали

    2

    Завдання до тексту закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів

    3

    по 1 балу

    3 бали

    3

    Завдання до тексту відкритого типу з короткою відповіддю

    1

    по 2 бали**

    2 бали

    4

    Завдання до тексту відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами

    1

    по 2 бали**

     

    5

    Творче завдання до тексту: письмове висловлення власної думки до змісту прочитаного тексту – 4-5 речень***

    1

    по 2 бали**

    2 бали

    Разом

    7

    -

    12 балів


    *якщо учень прочитав за хвилину 130 і більше слів, завдання оцінюється 3 балами, якщо від 130 до 149 слів - 2 балами, від 129 до 124 слів - 1 балами;

    ** якщо творче завдання виконано частково, неточно - 1 балом; якщо y творчому завдання учень логічно, правильно висловлює думку, обґрунтовує її, дає свою оцінку вчинкам героїв, описаним подіям, завдання оцінюється 2 балами;

    *** бали за письмову частину роботи з читання виставляються без урахування помилок за грамотність.

    Визначення техніки читання організовують таким чином:

    • учитель пропонує дітям взяти в руки олівці;
    • за вказівкою вчителя діти починають читати текст (мовчки);
    • через 2 хвилини вчитель зупиняє читання і пропонує Поставити олівцем крапку над словом, на якому зупинився читати учень;
    • учитель пропонує дітям продовжити читання тексту до кінця i виконати завдання до нього, працюючи з текстом.

    Далі, вчитель встановлює кількість прочитаних слів кожним учнем за 2 хвилини, яку діліть на 2, i отримує кількість слів, прочитаних за хвилину.

    Особливості конструювання змісту контрольної роботи з математики

    Зміст контрольної роботи може бути сконструйовано у двох комбінаціях (за вибором учителя).

    І комбінація контрольної роботи з математики має формуватись з таких основних завдань: складеної задачі на 3 дії; виразу з багатоцифровими числами на визначення порядку дій (з дужками); на порівняння і перетворення величин; знаходження частини від числа; застосування геометричного матеріалу.

    Роботу учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з математики. Усі письмові обчислення до завдань мають виконуватись у зошиті.

    Вимоги до формування змісту І комбінації контрольної роботи з математики

    № з/п

    Види завдань

    Кількість завдань

    Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

    Максимальна кількість балів

    1

    Задача на три дії

    1

    по 3 бали*

    3 бали

    2

    Знаходження значення виразу (з дужками) з багатоцифровими числами, що передбачає визначення порядку дій

    1

    по 2 бали**

    2 бали

    3

    Порівняння чисел і величин

    2

    по 1 балу

    2 бали

    4

    Перетворення величин

    2

    по 1 балу

    2 бали

    5

    З находження частини від числа

    1

    по 1 балу

    1 бал

    6

    Геометричний матеріал

    1

    по 2 бали**

    2 бали

    Разом

    6

    -

    12 балів


    ІІ комбінація контрольної роботи для державної атестації з математики має формуватись зтестових завдань (відкритого і закритого типу), задачі на три дії та завдань з геометричним матеріалом.

    Частину роботи (задачу i геометричний матеріал) учень письмово оформлює на аркушах зi штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з математики. Тестові завдання виконує на окремому аркуші з тестовими завданнями, виданому вчителем. Усі письмові обчислення до завдань мають виконуватись відповідно у зошиті і на аркуші з тестовими завданнями.

    Завдання для до формування змісту ІІ комбінації контрольної роботи з математики

    № з/п

    Види завдань

    Кількість завдань

    Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

    Максимальна кількість балів

    1

    Задача на три дії

    1

    по 3 бали*

    3 бали

    2

    Завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів

    3

    по 1 балу

    3 бали

    3

    Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами

    1

    по 2 бали**

    2 бали

    4

    Завдання відкритого типу з короткою відповіддю

    1

    по 2 бали**

    -->